خرید و فروش فلزیاب – شرکت فلزیاب غرب 09303580080

لوپ دستگاه فلزیاب

لوپ دستگاه فلزیاب

اگر بخواهیم لوپ دستگاه فلزیاب را به طور ساده ای تعریف کنیم به این صورت است که ساختار آن متشکل از چند دور سیم مسی است که در اشکال گوناگون به دور یک هسته هوا پیچیده می شود. برای کار کردن با دستگاه های پالسی و بوقی شما نیاز به لوپ دارید. لوپ یکی از مهمترین اجزای دستگاه فلزیاب میباشد. بعضی از لوپ های فلزیاب ضد آب میباشند.

میدان مغناطیسی بوسیله لوپ منتشر می شود و در خاک نفوذ می کند. اگر میدان از آهن یا فلزات با ارزش همچون طلاء عبور کند، یک جریان ضعیف در فلز ایجاد می نماید. این جریان متقابلا میدان مغناطیسی تولید می کند که از همان سیم پیچ (در لوپ های مونو با یک سیم پیچ) یا سیم پیچ دیگر (در لوپ های با دو سیم پیچ مجزا فرستنده و گیرنده) در سر فلزیاب عبور می کند و سیگنال ضعیفی را در لوپ ایجاد می کند. پس از دریافت این سیگنال که توان آن بسیار اندک می باشد قطعات الکترونیکی و آی سی های تقویت کننده (آپ امپ) وارد عمل می شوند و این سیگنال را تقویت و آشکار می کنند.

لوپ دستگاه فلزیاب

انواع لوپ دستگاه فلزیاب:

۱ – متحد المرکز  (concentric)

۲ – گسترده  (wide scan)

لوپ های متحد المرکز برای زمانی است که نیاز به تفکیک  بهتری داشته باشید استفاده می شود. لوپ های گسترده کمتر تحت تاثیر مواد معدنی قرار می گیرند . مانند لوپ های متحد المرکز تفکیک بسیار بالایی ندارند. در کل لوپ هایی که بزرگتر هستند می توانند عمق بیشتری را با اهداف بزرگتر کاوش کنند و زمین را بهتر و بیشتر پوشش می دهند . ولی حساسیت نسبت به اشیا کوچک ممکن است ضعیف تر باشد. لوپ های کوچک  حساسیت بیشتری نسبت به اشیا کوچک دارند و  عملکرد بهتری در خاک های آلوده دارند.

لوپ های شرکت فلزیاب غرب:

شرکت فلزیاب غرب یکی از بهترین فروشندگان دستگاه فلزیاب و لوپ میباشند که انواع مختلف لوپ های پالسی را عرضه میکنند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت های لوپ دستگاه فلزیاب با کارشناسان ما در تماس باشید. 09372131009

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

شرکت فلزیاب غرب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب غرب  09303580080–09383008538

 

خروج از نسخه موبایل